Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
أخبار

خليت ولادي الاربعه خرجوا

بسمله

وانا مليش في كل ده انا متجوزه علشان ادلع مش اشيل الهم

وبتروح سايباه وبتمشي

وفي الوقت ده بكون قاعده قدام المحامي وبقول

سنيه.ا

انا مش عارفه اشكرك الزاي علي وقفتك جنبي دي وبالذات من ساعت ما رفعت ليا القضيه وانا مدفعتش ليك اي فلوس بس اوعدك اول ما جمال يدفع ليا هديلك الفلوس علي طول

واول ما بخلص كلامي بلاقيه قام وبيقرب مني جامد وبيقول

المحامي

وانا مش عاوز منك اي قلوس انتي متعرفيش اول ما شوفتش وانتي عملتي فيا اي وافقي علي الي انا عاوزو واوعدك انك هتشوفي كل الهنا علي ايدي

سنيه بحده

انت اتجننت ولا انت شايفني اي قدامك علشان تقول الكلام ده وابعد كده بدل ما اصوت وافرج الناس عليك

المحامي

ما تهدي يا حلوه مالك متقنعره علي اي امال بقا لو كان معاكي فلووس كنتي عملتي أي هو انتي مفكره ان في حد بيساعد حد من غير مقابل تبقي عبيطه

سنيه

انا الي غلطانه ان افتكرتك واحد محترم علي العموم فلوسك هتبقي عندك في اقرب وقت وانا الي غلطانه ان اتعاملت مع واحد زيك

المحامي

بقولك اي يا حلوه طالما مش عاوزه تعملي الي كلبتو منك يبقي فلوسي تبقي عندي بكره سمعتي لاما هرفع عليكي قصيه بالفلوس دي وشوفي بقااا ناويه تعملي اي

سنيه

ماشي وانا الفلوس هتبقي عندك بكره وبروح سليباه وانا مخنوقه ومش عارفه هتصرف الزاي واول نا بوصل البيت بلاقي ولادي ماسكين في بعض وصوتهم مسمع للجيران

وبفضل احوش عنهم واما بتعب بروح قايله

سنيه

ربنا يهدكم يا بعده وتطلعو انتم الاربعه علي خشبه واحده انا اتخانقت منكم ومن قرفكم وياريت مقدرين الي بعملو ماسكين في بعض

انا هسيب ليكم البيت وهغور واافضلو ماسكين في بعض الاهي تمىوتو بعض واستريح منكم

واول ما بقول كده بسيبهم وبمشي

وبعدها بفضل ماشيه مش عارفه هروح فين

وفضلت افكر في اللي حصل وشويه وروحت

البيت ولقيت جارتي بتقولي

الجاره

ربنا يعوض عليك يا حبيبتي انا بجد مش عارفه اقولك ايه في مصيبتك اللي انت فيها دي عيالك الاربعه راحوا في وقت واحد

سنيه

هو انت اكيد بتهزري مش بتتكلمي بجد انت بتقولي ايه انا مش فاهمه حاجه

وبعدها جريت ولقيت البيت كام مولع وعيالي

الاربعه راحوا

وتاني يوم جه جمال وهو عامل يعيط

جمال

ربنا يصبرك يا سنيه بجد ما تعرفيش انا زعلت ازاي والله على اللي حصل ده عيالي الاربعه كده في وقت واحد

سنيه

ما تقولش عيالي دول ما كانوش عيالك انت دول كانوا عيالي انا لوحدي انت لو اب بجد كنت فضلت واقف جنبهم انما انت بتفكر في نفسك

وبس

جمال

والله مسامحك باي حاجه تقوليها انا سبب في كل اللي حصل ده ما كانش ينفع الناس اللي انتي وعيالي كده

سنيه

امشي يا جمال انا مش هقبل منك عزا عشان انت سبب في كل اللي حصل ده

وبعدها مشي وجت جارتي اقعد جنبي

الجاره

ما ينفعش اللي انت بتعمليه ده ربنا اداكي امانه ورجع خدها تاني

سنيه

بس انا السبب مينفعش أننا ندعي علي عيالنا

ولا علي نفسنا مهما حصل وبالذات ان دعوه

الام مستجابه انا مش فاهمه ازاي عملت

كده ربنا يرحمهم

وبعدها كل يوم كنت بروح عند المقىابر وبدعي

ليهم والمغفره وبجد ندمانه علي اللي عملته

( عيالنا بيعصبونا بس مينفعش أننا ندعي

عليهم مهما حصل في عز مانتي متعصبه

ومخنوقه قولي روح يا ابني ربنا يهديك اوعي

تطلعي دعا عليه من قلبك

وبكده تكون خلصت قصتنا

6 من 6التالي
تابع المقال

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock