
طارق
اسمع يا سعيد احنا دلوقتي الناس في الحارة بقو يحسو اننا بنعمل دوشة فانا هجيب مراتي هنا بحجة
اني هبيع الشــ,قه عشان هي تعمل عمليه عشان تخلف
سعيد
يابن اللذينة ده دماغك دي سم يا طارق والله فكرة انا عايزك تخلص في الحكايه دي
بسرعه عشان انا عايز اخرج الحاجة
طارق
متقلقش ياعم كلها بس كام يوم كده هجيبها هنا ونشتغل
تاني ونخلص شغلنا على نضافة انا حاسس ان
ربنا هيكرمنا في العمليه دي وهنقدر نخرج الآثار دي
سعيد
والله يا عم طارق انا نفسي بجد نعمل الحكايه بسرعة بقا ونخلص
بااااااااااااااك
-
كنت عايشة مع خالتينوفمبر 19, 2025
-
أخو جوزينوفمبر 19, 2025
-
امرأة نزلت لتنظّف بئرًا مهجورًا… فعادت بحقيقةٍ كانت مدفونة لعقودنوفمبر 15, 2025
-
الحمام والموبايل رننوفمبر 15, 2025
سعيد
ادي كل الحكايه والمشكلة الحاډثة اللي حصلل لكم دي عطلت كل حاجة ومعرفناش نكمل غير دلوقتي بس
ندى
كده يا طارق بقا بتستغلني عشان طمعك وجشعك بقا كده وبتمثل عليا الحب وانك خاېف عليا كل المده ده اد كده انا كنت مغفله وعبيطة
طارق
لا ياندي انا فعلا بحبك يا حبيبتي وبخاف عليكي والله بس انتي عارفه ظروفي وموضوع الآثار ده اللي هيخلينا نبقا في حتة تانية خالص انتي بس سبيني اكمل ونخرج الحاجة ويبقا معانا فلوس
ندى
انا لا يمكن اعمل حاجة زي دي ياطارق طلقني انا لا يمكن اعيش مع واحد غشاش وكذاب زيك
طارق
اني بتقولي ايه يا ندى ازاي الكلام ده بس انا عايز اكمل حياتي معاكي انتي
ندى
وانا مش عايزة انت ضحكت عليا وغشتني وانا مش هكمل معاك طلقني بقولك طلقني يلا
طارق
ياندي فكري تاني في الحكايه مش هينفع اللي انتي عايزاة ده
ندى
انا مصممة يا طارق ولازم تطلقني دلوقتي حالا
وفعلا طارق طلقني انا خرجت الحاجة وسلمتها للحكومة ودوني مكافأه وبعدها عيشت لوحدي وقررت اعيش لنفسي
وبكده تكون خلصت حكايتي







