
من شوية كنت بكشف على واحدة في العيادة بتاعتي وكنت بما,,رس هوايتي المفضلة كالعادة، الهواية اللي ممكن تقول هي أقذ,,ر حاجة ممكن يعملها طبيب نِسا في حياته، كنت مشتري كاميرا في حجم عقلة الصباع وبم,سكها في إيدي مع سماعة الكشف واصور عورات الستات اللي بتيجي تكشف، الكاميرا كانت بتصور ١٠ صور في الثانية الواحدة، وده خلاني أعمل ألبوم صور كامل لكل ست كشفت عندي خلال التلت شهور اللي فاتوا..
بس ده مش مر,,ض فيا ولا حاجة، ده انتقا,,م، انتقا,,م بسبب حدث كان كفيل يدمر حياتي كلها، تخيل تشوف مراتك اللي أنت حاربت الدنيا كلها عشانها بتبعت صور ليها لواحد تاني، صور عار,,ية بالكامل، تخيل كم الجن,,ون اللي هياكل في راسك لما تتخيل إن راجل تاني شافها وعرف كل تفصيلة فيها، حاجة كفيلة تد,,مر أي راجل..
-
انتفاخ حبة تحت العين :نوفمبر 21, 2025
-
حبة الشمرنوفمبر 21, 2025
-
للرجالنوفمبر 21, 2025
-
انتفاخ البطننوفمبر 21, 2025
وتحديدًا لما تكون مراته دكتورة، واحدة قاطع عشانها أبوه وأمه وتمس,,ك بيها تمامًا، رغم إني جابولي حافظة القرآن والمتدينة والمحترمة، بس أنا دكتور، ومكنتش ناوي اتجوز غير دكتورة وبس حتى لو الكل حذرني منها، وكانت النتيجة بعد سنة واحدة من الجواز، بتتكشف لشاب مراهق أكتر ما بتتكشف ليا، كانت بتخجل معايا ومعاه لا..
وبعد الطلاق فضلت النار تزيد جوايا يوم بعد يوم، لحد ما قررت أنت,,قم من الدنيا كلها، وبقيت بصور أي واحدة بكشف عليها، كان ده بيهدي النا,,ر في قلبي كتير، وبيخليني اتقبل فكرة إني كنت مخد,,وع ومُغ,,ب ومش مالي عنيها، ومين هتكشف عند دكتور نسا إلا لو جوزها مش مالي عنيها، اقنعت نفسي بده عشان مفقدش ثقتي في نفسي للأبد، والست هتفضل خاينة ولو معاها أحسن راجل في الدنيا..
لحد ما جت الست دي، كانت غري,,بة ونظراتها شار,,دة، فيه هالة حوليها تخوفك من إنك تبص ناحيتها، فما بالك تشوف عورتها وتصورها، مش هكد,,ب لو قولت كنت خايف منها، بس مكنش عندي استعداد اتنازل، خا,,ينة زيها زي غيرها..
اشتك,,ت من اضط,,اب الحمل وطلبت منها نعمل سونار، ومددت ع السرير وهي بتردد (لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم) وده خوفني منها أكتر، ألف حاجة قالتلي لا، بس حاجة واحدة قالتلي صورها، وأنا للأسف استجبت للحاجة دي..
وصورتها حوالي ٢٠ صورة في ثانيتين، وكتبتلها على أدوية تثبت الحمل ومشيت، وبعدها مقدرتش أكمل كشف لأني صدعت أوي وروحت نمت زي القتيل..
لما صحيت لقيت الجو ليل، شربت المشروب بتاعي اللي عبارة عن ويسكي، وبدأت اتأمل صور المرضى، واحدة ورا واحدة لحد ما جبت صور آخر مريضة، وبدأت اتأمل الصور..
بس الغريب إني لاحظت كف إيد ظاهرة ع بطنها، وكأن الجنين ساند عليها، رغم إنها حامل في الثالث يعني استحالة تكوين أطراف في الوقت ده، كملت مع الصور لقيت علامة وجه مثلث واضح اوي من جوة بطنها، كأن الجنين بيحاول يخرج من الست ووجهه مثلث بطريقة حادة..
غصب عني اترعشت وأنا بشوف الظاهرة المريبة دي، ولما وصلت لأول صورة لمحت حروف على بطن الست، كبرت الصورة على أد ما أقدر وحاولت اقرأ
أ ن ا ش ا ي ف ك








